نکات سئو سايت در سال 2016


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تاثیرات سئو در بازاریابی و آدرس seoseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 38
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 59
:: بازدید هفته : 80
:: بازدید ماه : 79
:: بازدید سال : 1159
:: بازدید کلی : 26796

RSS

Powered By
loxblog.Com

نکات سئو سايت در سال 2016
چهار شنبه 31 شهريور 1395 ساعت 20:57 | بازدید : 458 | نوشته ‌شده به دست رضا فتاحیان | ( نظرات )

نکات سئو سايت در سال 2016
در سال 2016 سئو سايت و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو بيش از سال هاي قبل رواج پيدا کرده است و اين به دليل افزايش اعتماد و تعداد کاربراني است که از اينترنت براي خريد کالا و خدمات مورد نياز خود استفاده مي کنند.همچنين اگر در الکسا که به بيشترين سايت هاي ورودي دهنده به سايت هاي برند نگاهي بياندازيم ، خواهيم ديد که گوگل بيشترين سهم را در ورودي به آن ها داشته است.
در کشور ايران هم براساس اتفاقات سال هاي گذشته در توسعه تجارت الکترونيک و افزايش کسب و کارهاي اينترنتي سئو جايگاه ويژه اي براي افزايش فروش به دست آورده است.
بديهي است که براي پيروزي در دنياي رقابتي وب سايت ها، بايد از آخرين تکنيک هاي بهينه سازي سئو سايت آگاهي داشته باشيد. هميشه در نظر داشته باشيد که روش هاي سئو با سرعت بالايي در حال تغيير هستند به طوري که ممکن است معيارهاي رتبه بندي در سال 2015 ميلادي، در سال جاري منقرض شده و يا دچار تغييرات چشم گيري شوند. شايان ذکر است که الگوريتم هاي گوگل در سال 2015 بروز رساني هاي متعددي داشته است و در مقايسه با سال هاي گذشته با سرعت بالاتري دچار تغيير شده است.
بهينه سازي موتور جست و جو نيازمند صرف زمان، هزينه و مهارت بالا مي باشد که واقعا کار هرکسي نيست …! براي کسب رتبه هاي بالاتر بايد با پشتکار بالا ، تکنيک ها و مفاهيم مرتبط با سئو را تعقيب نماييد.
در اين مقاله مي خواهم از مهندسي معکوس استفاده کرده و به شما هشدار دهم که در سال آينده چه کارهايي را نبايد انجام دهيد.کارهايي که انجام آنها مي تواند به منزله از دست دادن کل اعتبار اينترنتي شما شود.
داغ کردن لينک به صورت غير قانوني ..!
با نگاهي کوتاه اما با دقت به سال 2014 بر اساس گزارشهاي گوگل، هر گونه داغ کردن لينک که به اصطلاح غير طبيعي شناخته مي شود نه تنها باعث بهبود رتبه بندي وب سايت شما نخواهد شد بلکه موجبات افت آن را نيز فراهم مي کند. اما جالب است بدانيد که بر اساس بروزرساني هاي جديد، هرگونه خريد و فروش لينک با هدف داغ کردن محتوا و لينک هاي موجود در وب سايت کاملاً موجه خواهد بود… !!!
اما من پيشنهاد مي دهم به اين بحث هاي جديد گوش ندهيد. براساس تجربه اين سال هاي من اين اعلام فقط يک تله است !!! انتخاب با شما.
لينک ها (Anchor Text)
انکرتکست و يا متن هاي لنگري در واقع به قسمت هايي از محتوا گفته مي شود که قابل کليک کردن باشند. توجه داشته باشيد که يک انکر تکست سئوسازي شده تاثير بالايي در رتبه بندي وب سايت شما خواهد داشت.بر اساس تحقيقات سئو موز استفاده بهينه و مناسب از انکر تکست ها يک برگ برنده براي شما با هدف پيروزي در دنياي رقابتي وب سايت ها است.
طراحي هاي نامناسب موبايل
بي شک يکي از مهم ترين معيارهاي رتبه بندي سئو در سال 2016 پشتيباني کردن از نسخه موبايل در وب سايت ها مي باشد تا آنجا که در ماه اول سال 2016 گوگل يک ابزار جديد ويژه همين بحث در وب مستر تولز اضافه کرده است !
مشارکت نامناسب کاربر
يکي از معيارهاي مهم و تاثير گذار در رتبه بندي سئو جذب کاربران و مخاطب هاي مناسب براي وب سايت است. اين فاکتور در سال 2016 هم اهميت بالاي خود را حفظ کرده است. تعداد پايين بينندگان در وب سايت شما مي تواند با سرعت بالايي رتبه بندي شما را به شدت کاهش دهد. با در نظر گرفتن تمام اين مطالب با صرف هزينه و زمان مناسب براي جذب مخاطب هاي وفادار به وب سايت خود و در ادامه حفظ و نگهداري اين کاربران رتبه بندي سئو وب سايت خود را به عرش برسانيد.سعي کنيد به صورت هدفمند براي خود تبليغ کنيد و قبل از تبليغات از يک مشاور ، مشاوره بگيريد تا بهترين تبليغات را انجام داده و با يک تير چند نشان بزنيد …
سي درصد کل سئو را به تنهايي محتوا تشکيل مي دهد …
يک جمله : خواهش مي کنم براي کسب رتبه خوب در گوگل محتواي سئو شده توليد نماييد.

 





:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , بهینه سازی , بهینه سازی سایت ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: